Darksiders Wiki
Advertisement

Nawet nieużywany, Zew Ziemi zdaje się krzyczeć gdy tylko nań spojrzeć.

Drugi koniec tego artefaktu został wyrzeźbiony na wzór dwóch paszczy demonów wykrzywionych wściekłością. Róg jest potężnym narzędziem, zdolnym zamienić furię dmuchającego w straszliwą falę dźwiękową.

Zew Ziemi

Historia[]

Wojna najpierw zdobywa Zew Ziemi od Vulgrima  za 500 dusz. Korzystając z Zewu Ziemi Wojna, jest w stanie obudzić Pradawne Bramy , zniewolone przez Demony, aby odblokować nowe ścieżki. Zew Ziemi okazuje się również niezwykle pomocny w walce z Widmowym Generałem, ponieważ może ogłuszyć generała na wystarczająco długi czas, aby go zaatakować.

Użycie[]

Podstawową funkcją Zewu Ziemi jest przebudzenie uśpionych Pradawnych Bram. Ma jednak dodatkowe zastosowanie bojowe, może powalić niektórych wrogów lub ogłuszyć ich na moment, lub tam, gdzie jest to możliwe, zabić, zrzucając ich z urwiska.

Ciekawostki[]

W pewnym sensie Zew Ziemi jest odpowiednikiem Klucza Twórców z Darksiders II, biorąc pod uwagę, że oba są w stanie obudzić Konstrukty . Jednak Zew Ziemi jest użyteczny jako broń ofensywna w całym Stworzeniu, podczas gdy Klucz Twórców jest użyteczny tylko w Krainie Kuźni i tylko do przebudzenia Konstruktów i Strażników .

Advertisement