FANDOM

''Możesz patrzeć mi w oczy kiedy będę Cię zabijał,,
War

Wojna przedstawiony w grze Darksiders.

- Wojna

Wojna jest protagonistą z pierwszej części gry Darksiders.Jest najmłodszym z czterech Jeźdźców Apokalipsy oraz jest Nefilimem.

Biografia Edytuj

''Jeździec o tytule Wojna uczestniczył w wielu bitwach pozostawiając ślady krwi oraz kości na swej drodze. Jego oczy oraz włosy są białe niczym chłód,który pozostawia na zarówno Aniołach jak i Demonach. Dzięki swemu masywnemu mieczu oraz furii jaką posiada jest nieugięty w bitwach,nie mówiąc już o umiejętnościach.Wojna jest jednocześnie honorowy i brutalny.''

Niewiele wiadomo o przeszłości Wojny,pewne jest to że boją się go i Demony i Anioły,wiadomo również,że na pewno nie ma z nimi ciekawych historii.

Jako jedyny z rasy Nefiliam - Wojna przysiągł lojalność wobec Rady Spopielonych wraz ze swymi czterema pobratymcami w imię zachowania równowagi.

Wierzchowiec Edytuj

Ruin in Game

Zagłada - koń Wojny

Jeszcze przed wypełnianiem swoich obowiązków,Czterej Jeźdźcy musieli wyruszyć w Odległe Pola z tajemniczą istotą zwaną Mistrzem Jeźdźców. Mistrz Jeźdźców powiedział,że oswoją pradawne bestie które będą przyporządkowane tylko do ich woli. Wojna w międzyczasie zaproponował zawody w tym kto pierwszy oswoi swojego konia,czyli bestię o której mówił Mistrz. Furia i Wojna zaczęli się kłócić o to kto pierwszy oswoi bestię,ale Mistrz Jeźdźców od razu ich wyśmiał i powiedział,że są dziecinni.Śmierć,cicho i niepostrzeżenie wbiegł w szarżujące stado bestii i oswoił jedną po czym przywiózł do Mistrza,nazwał bestię Rozpacz.Reszta Jeźdźców zdziwiła się,Wojna oswoił swojego konia chwilę później.Nie wiadomo co  z pozostałymi Jeźdźcami,prawdopodobnie nie zdobyli koni.

Podsumowując Edytuj

Smierc

Śmierć - jeden z Jeźdźców Apokalipsy.

Wojna został okrzyknięty najbardziej honorowym z Jeźdźców.Zademonstrował,że bez wyrzutów sumienia zabija kogoś kto go nie szanuje,pokazał też dobrą, choć może trochę bestialską technikę zabijania kiedy przeciwnik jest osłabiony.Wojna jest kojarzony jako bardzo poważny charakter, mówi tylko wtedy kiedy trzeba i tylko to co musi być powiedziane, uśmiecha się rzadko,wie kiedy jest na to odpowiednia sytuacja. Jest spokojną osobą,mimo tego szybko się denerwuje. Może być bardzo groźny kiedy ktoś go sprowokuje. Czasem za bardzo oddaje się walce,najlepszym przykładem na to jest sytuacja kiedy Śmierć kazał mu stanąć do walki z niezliczoną liczbą przeciwników,Wojna i Śmierć walczyli razem,aż nagle Wojnę pochłonęła furia i zaczął zachowywać się jak potwór,atakował nawet swojego sojusznika,Śmierć,wtedy to on odciął mu lewą rękę aby chronić swoje życie,Wojna uspokoił się, co prawda już bez ręki, kiedy spowiadali się przed Radą Spopielonych uznała ona,że Śmierć zrobił słusznie,a Wojnie powiedzieli aby panował nad swoim gniewem.

Dla Wojny nie ma rzeczy niemożliwych,jest postacią na pewno bardzo zapamiętywalną.