Darksiders Wiki
Advertisement

Charakterystyka[]

Od największych Piekielnych Władców po najsłabszych w hierarchii Niegodziwców, piekielne legiony wciąż rozprzestrzeniają się po opuszczonej Ziemi jak szarańcza. Upiorna Straż stanowi kręgosłup armii Niszczyciela.

Wyglądają okropnie. Mają twardo ciosane, chropowate twarze, karłowate skrzydła i zbroję równie postrzępioną jak ich ciało. Przez lata Upiorna Straż bezlitośnie polowała na szczątki ludzkich istnień. Teraz te demony walczą głównie z żądnymi zemsty, walecznymi aniołami, które wciąż patrolują przepalone niebo, szukając piekielnych pomiotów do strącenia.

Upiorni Czempioni[]

Kadrę dowódczą Upiornej Straży stanowią Upiorni Czempioni, czyli najlepsi z najlepszych, elita piekielnej armii. Spośród tej elity właśnie, wybierani są najwyżsi dowódcy, czyli Upiorni Generałowie.

Odziani w ciężką zbroję z tworzywa przypominającego kości, Czempioni szarżują na wroga swymi ogromnymi toporami, jednym uderzeniem zdolni przerąbać woła na pół.

Upiorni Grenadierzy[]

Upiorni Grenadierzy stanowią ciężkie wsparcie ogniowe armii Niszczyciela. Rekrutuje się ich z tego samego szczebla co Upiornych Czempionów, ale zamiast dzierżyć duże topory bojowe, są uzbrojeni w Działka Odłamkowe, ciężką broń wystarczająco potężną, aby rozerwać wrogów z daleka za pomocą wybuchowych bełtów, które można zdetonować według własnego uznania.

Źródła[]

The Art of Darksiders, ISBN: 978-1-77294-095-4

Advertisement