Darksiders Wiki
Advertisement

Charakterystyka[]

Upadli to wypaczone odbicia ich anielskich braci. To oportunistyczni łowcy, grasujący po niebie rozpościerającym się nad zniszczonymi miastami. Nie raz widziano, jak pikowały z góry bez ostrzeżenia, aby dorwać dostrzeżoną gdzieś na ziemi ofiarę, a ich wrzaski nadal odbijają się echem w usianych kościami kanionach szczątków ludzkości. Uważny obserwator może dostrzec czasem ich ciemne sylwetki tańczące w bitwie z aniołami wysoko w chmurach.

Te demony stanowią duże zagrożenie nawet dla takich istot jak Jeźdźcy Apokalipsy. Są duże, brutalne, wytrzymałe i zaskakująco szybkie.

Chwytny Pazur[]

Darksiders - Grappleclaw

Chwytny Pazur

Upadły występuje jeszcze w trzech bezskrzydłych odmianach:

Pierwszy typ jest po prostu pozbawionym skrzydeł Upadłym, różniącym się jednak niektórymi detalami w wyglądzie, na przykład: rogi skierowane ku dołu miast ku górze, fosforyzujące linie na ramionach i grzbiecie.

Typ Błękitny[]

Darksiders - Azur Grappleclaw

Typ Błękitny

Typ Błękitny ma grubszą skórę niż Chwytny Pazur pospolity, a co za tym idzie – jeszcze trudniej go zranić.

Typ Wściekły[]

Ostatni rodzaj określa się mianem Wściekłego, prawdopodobnie ze względu na pomarańczowe żyłki i pręgi okalające jego czarne ciało, a także na szczególną zaciekłość.

Darksiders - Rage Grappleclaw

Typ Wściekły

Ten gatunek jest najpotężniejszym, spotkanym jak dotąd rodzajem Upadłego. Typ Wściekły wykazuje szczególne tendencje do skakania, a ich ważące tony ciała wywołują przy lądowaniu niszczycielskie fale uderzeniowe. Naturalnym żywiołem pomarańczowych jest ogień, dlatego większość ich ataków skutkuje straszliwymi oparzeniami.

Źródła[]

The Art of Darksiders, ISBN: 978-1-77294-095-4

Advertisement