Darksiders Wiki
Advertisement

Charakterystyka[]

Nie widziano słońca już od ponad stu lat. Całe niebo zaczadzone jest popiołem i zarazą. Jakby tego było mało, mkną po nim żywe chmury – czarne i żarłoczne Skrzydła Zmierzchu.

Unosząc się na swych postrzępionych, błoniastych kończynach, Skrzydła Zmierzchu wiecznie poszukują rzezi. Z wściekłością wczepiają się pazurami oraz kłami w swe ofiary, aż zostanie po nich tylko krwawa plama. Nieszczęśnik, który schowa się przed nimi do samochodu, popełnia fatalny błąd, jako że tego typu wynalazki człowieka są dla tych stworzeń co najwyżej zabawką. Te podłe kreatury żyją tylko po to, by zabijać, a ich liczba zdaje się nie mieć końca – jaja Skrzydeł Zmierzchu są rozproszone po całym zrujnowanym świecie. Ich liczebność jest tak wielka, że słońce może już nigdy nie zaświecić.

Skrzydła Zmierzchu Piekielnego Ognia[]

Darksiders - Skrzydła Zmierzchu Piekielnego Ognia

Skrzydła Zmierzchu Piekielnego Ognia

Innym gatunkiem Skrzydeł Zmierzchu są ich gorejące ogniem odpowiedniki, które potrafią pluć w cel kulami ognia.

Upadłe Skrzydła Zmierzchu[]

Darksiders - Upadłe Skrzydła Ognia

Upadłe Skrzydła Ognia

Spotykane na pustkowiach oraz w samym Czarnym Tronie, Upadłe Skrzydła Zmierzchu są trzecim rodzajem tych stworzeń. Typ Upadły ciska w przeciwnika zmaterializowaną energią otchłani, wypełniającą ich wnętrza. W przeciwieństwie do pozostałych gatunków, na głowie wyrastają im rogi.

Źródła[]

The Art of Darksiders, ISBN: 978-1-77294-095-4

Advertisement