Darksiders Wiki
Advertisement
„Pożeracz Chaosu. Gniewne ostrze łaknące zniszczenia.”

Pożeracz Chaosu - potężny miecz dwuręczny, należący do Wojny, a także przedmiot występujący w grze Darksiders.

Pożeracz Chaosu to miecz inny niż wszystkie. Ta bezlitosna broń wymordowała niezliczonych wrogów, których los tuż przed ich smutnym końcem został przepowiedziany przez maski śmierci, pomysłowo wyrzeźbione w masywnym ostrzu. Wiele już bitew zostało rozstrzygniętych przez niesłychanie ostrą głownię Pożeracza, która może przeciąć nawet najgrubszą kość demona niczym woskową świecę.

Podobnie jak w przypadku większości innych starożytnych tajemnych broni, prawdziwą moc Pożeracza Chaosu może uwolnić jedynie mistrz równy jego splamionej krwią legendzie. Takim mistrzem jest Czerwony Jeździec. Nawet po całych wiekach udręki jego wrogowie drżą na myśl, że ta straszliwa broń uniesiona nad ponurą twarzą Wojny będzie ostatnią rzeczą, jaką kiedykolwiek zobaczą.

Przegląd[]

Ogromne, potężne ostrze, które Czerwony Jeździec dzierży ze sobą w każdej bitwie, którym osądza wrogów w niekończącej się bitwie pomiędzy królestwem Nieba i Piekła. Pożeracz Chaosu jest pierwszą bronią jaką Wojna dostaje w grze. Podczas apokalipsy, tak jak i właściciel, miecz dwuręczny został pozbawiony swojej mocy i siły, co jest skutkiem 100 letniego uwięzienia przez Radę Spopielonych. Na początku podróży, po Apokalipsie, Pożeracz Chaosu jest uwalniany z ognistego więzienia, aby być dzierżonym przez głównego protagonistę raz jeszcze.

Ulepszenia[]

Miecz może być również wzbogacony o ulepszenia, aby podnieść swoją niszczycielską moc na wyższy poziom. W zależności od umiejętności, Pożeracz Chaosu zmienia swoją oprawę wizualną.

Właściwości[]

Pożeracz Chaosu absorbuje energii chaosu podczas chaosu walki, stąd jego nazwa. Kiedy miecz pochłonie wystarczająco dużo ów energii, Wojna może ją wykorzystać, aby przemienić się w Siewcę Chaosu.

Ciekawostki[]

  • Miecz jest bardzo podobny do Kła Chaosu.

Galeria[]

Advertisement