FANDOM

Chaoseater concept

'' Pożeracz Chaosu... złe ostrze które pragnie zagłady ,,

- Sąd Spopielonych do Wojny

Pożeracz Chaosu jest potężną bronią we władaniu Wojny.

Przegląd Edytuj

Ogromne potężne ostrze, które Czerwony Jeździec dzierży ze sobą na każdą bitwę aby dawać osąd w niekończącej się bitwie pomiędzy królestwem Nieba i Piekła. Pożeracz Chaosu jest pierwszą bronią jaką Wojna dostaje w grze. Podczas apokalipsy, tak jak i właściciel, Pożeracz Chaosu został pozbawiony swojej mocy i siły, co jest skutkiem 100 letniego więzienia przez Sąd Spopielonych. Na początku podróży Wojny już po Apokalipsie, Pożeracz Chaosu jest uwalniany z ognistego więzienia aby być dzierżonym przez Wojnę raz jeszcze.

Umiejętności Edytuj

Pożeracz Chaosu ma możliwość absorbowania energii chaosu z poległych przeciwników, stąd nazwa. Ta energia jest używana aby uwolnić potężnego Siewcę Chaosu którego Wojna dusi w sobie. Można założyć,że prawdziwa forma Pożeracza Chaosu jest formą jaką przybiera on po tym jak Wojna zamienia się w Siewcę Chaosu, czyli wielki, potężny ogarnięty płomieniami miecz.

Miecz może być również wzbogacony o ulepszenia aby podnieść swoją niszczycielską moc na wyższe poziomy. Różne ulepszenia mają różne efekty wizualne dotyczące rycin twarzy wyrytych na mieczu, od Piekielnego Ognia do Krwawej Rzezi.