Darksiders Wiki
Advertisement

Równolegle do naszego fizycznego świata istnieje kraina, w której wirujące cienie kryją w sobie relikty niewyobrażalnej mocy. Maska Cieni pozwala zajrzeć do tej domeny i zdobyć ową moc.

Należy jednak się strzec. Macki Niszczyciela mają dostęp nawet do tego nieznanego wymiaru. Albowiem tam, gdziekolwiek są demony, poza zasięgiem wzroku czają się jeszcze mroczniejsze rzeczy.

Maska Cieni daje Wojnie możliwość spojrzenia w równoległy wymiar — Królestwa Cieni , pozwalając mu zobaczyć rzeczy, które dla innych są niezauważalne lub niedostępne.

Maska Cieni

Po założeniu maska pojawia się na twarzy Wojny, a po użyciu jego oczy będą świecić na pomarańczowo. Daje to światu pomarańczowy odcień. W niektórych punktach gry znajdziesz w świecie rzeczywistym obiekt całkowicie przezroczysty, ale obrysowany na czarno, po wejściu do Królestwa Cienia obiekty te ujawnią się i będzie można z nimi wejść w interakcje. Przykładami obiektów, które można używać tylko z Maską Cieni, są skrzynie, punkty ciepłego powietrza dla Cienistych Skrzydeł , punkty Łańcucha Otchłani lub kowadła z elementami Ostrza Armagedonu . Zazwyczaj, aby dostać się do obszaru z odłamkiem Ostrza Armagedonu, musisz użyć Maski Cieni, aby zobaczyć potrzebne elementy otoczenia.

Nabycie[]

Maskę podaruje nam Azrael  po przybyciu do Edenu i służy ona do znalezienia elementów Ostrza Armagedonu, aby można je było ponownie wykuć. Służy również do rozpoczęcia walki z Cieniem Wojny.

Pradawne Bramy mogą dać Wojnie tymczasową możliwość zajrzenia do Królestwa Cieni, zanim zdobędzie maskę.

Lokacje gdzie można wykorzystać Maskę[]

Są to różne zagadki, które można rozwiązać, oraz przedmioty, które można znaleźć za pomocą Maski Cieni.

Ciekawostki[]

Podczas gdy Maska Cieni nie jest liczona jako element Zbroi Otchłani , zdjęcia Wojny w Zbroi często przedstawiają go wraz z maską, która wygląda jak uzupełnienie zestawu.

Advertisement