Streszczenie[]

W trakcie swojej podróży Furia zdobywa kule magicznej energii tzw. Esencje od tajemniczego Władcy Podziemi, gdy pokona jeden z Siedmiorga i udowodni swoją wartość. Każda z tych Esencji zapewnia jej, nowe umiejętności żywiołów, nową formę Pogardy, a także inny atak Gniewu, które odpowiednio się zmieniają. Esencje są równie tajemnicze, jak Władca Podziemi, ze względu na ich moc dostępną tylko dla niego, jego zwolenników i mieszkańców Żmijowych Jam. Ich magia jest ściśle związana z działaniem mechanizmów Pustki; mimo iż każdy może wejść do Jam, tylko ktoś, kto kontroluje Esencje, może prosperować w tym królestwie.

  • Esencja Płomienia - Podczas używania Esencji Płomienia Furia korzysta z magii ognia i takowych ataków. Używając Esencji Płomienia, Furia może brodzić przez lawę, jak przez źródełko, wykonywać doładowany podwójny skok i popalać zarówno wrogów, jak i przeszkody. Włosy Furii są pomarańczowe podczas używania tej Esencji. Jej bronią są Łańcuchy Pogardy, podwójne obuchy na łańcuchach lub Szpony Pogardy, podwójne płonące pazury, którymi można błyskawicznie atakować, a niskie obrażenia są nadrabiane ilością ataków.
    • Kontratak - Doskok, który podpala wrogów.
    • Atak Gniewu - Furia otacza się ognistą aurą, która podpala wszystkich pobliskich wrogów. Furia nie jest w stanie zmienić Esencji, póki aura nie wygaśnie.
  • Esencja Burzy - Esencja Burzy daje Furii władzę nad burzą w postaci wiatru i piorunów, co pozwala jej przyzywać naelektryzowane tornada, szybować na krótki dystans lub wejść w prąd wznoszący, aby polecieć do miejsc niedostępnych normalnymi środkami. Podczas używania tej Esencji włosy Furii świecą na żółto i są naelektryzowane. Jej bronią jest Lanca lub Włócznia Pogardy broń dalekiego zasięgu, odpowiednia do średnio-szybkich ciosów, która jest w stanie przywołać błyskawicę na każdego, kto ma nieszczęście znaleźć się na jej końcu.
    • Kontratak - Rzut Lancą, aby przyzwać na wroga błyskawicę lub doskok z Włócznią i zadanie kilku ciosów.
    • Atak Gniewu - Furia przyzywa trzy elektryzujące tornada, które krążą wokół niej.
  • Esencja Energii - Esencja Energii przechowuje siłę i moc samej grawitacji, Furia jest w stanie zarówno zbierać, jak i precyzyjnie skupiać ów energie w skoncentrowanych atakach. Dzięki Esencji Energii, Furia może rozbijać ściany Mocy i może uformować wokół siebie kulę z kamiennych, przypominających kryształ odłamków, pozwalając jej wspinać się po kryształowych ścianach. Dzięki Całunowi Energii gęstość Furii wzrasta do tego stopnia, że może chodzić pod wodą zamiast w niej pływać i opierać się silnym wiatrom. Esencja Energii obdarza włosy Furii, świecącym jasno i ciemno fioletowym kolorem. Jej broń staje się, ciężkim Młotem bądź Toporem Pogardy, który jest w stanie rozbijać ściany i łatwo przełamywać obronę nawet najtwardszych wrogów.
    • Kontratak - Uderzenie bronią dookoła, odpychające od niej wszystkich wrogów albo doskok zadający duże obrażenia.
    • Atak Gniewu - Przyciągnięcie wszystkich pobliskich wrogów i uwolnienie dużej, eksplozji siły, która zadaje obrażenia wokół Furii.
  • Esencja Bezruchu - Esencja ta daje Furii moc panowania nad czasem i przestrzenią w postaci lodowej czasowej stazy, która umożliwia spowolnienie upływu czasu, co pozwala jej chodzić po wodzie, skakać po ścianach oraz łapać wrogów i przeszkody w pole stazy (czasowej pustki). Włosy Furii świecą na niebiesko podczas używania tej Esencji. Jej bronią staje się Ostrze Pogardy, doskonale wyważony Pałasz, który może podzielić się na dwa ostrza, bądź Kosa Pogardy, która może rozdzielić się na dwie Kamy, tworząc mieszankę szybkich i ciężkich ataków, które są w stanie spowolnić wroga. Ostrza przecinają czas i przestrzeń, raniąc wrogów na wszystkich płaszczyznach egzystencji szeregiem różnych ataków.
    • Kontratak - Rzut bronią na średni dystans, które wraca jak bumerang i spowalnia cele z dystansu.
    • Atak Gniewu - Tarcza Stazy w postaci lodowatej aury, która czyni ją niewrażliwą na ataki i spowalnia każdego wroga, który zada jej cios. Furia nie jest w stanie zmienić Esencji, póki aura nie wygaśnie.

Ciekawostki[]

  • Włócznia Pogardy jest obosieczną bronią więc jej ataki mogą trafi kilku wrogów, jeśli ci otoczą Furię.
  • Topór Pogardy jest znacznie szybszy od Młota.
  • Kosy Pogardy są w stanie połączyć się w jedną kosę w sposób niemal identyczny, jak kosy Śmierci.