Darksiders Wiki
Advertisement
Darksiders - Czarny Tron w oddali

Czarny Tron w oddali

Czarny Tron (z ang. Black Throne) jest masywną iglicą zlokalizowaną na północy Pogorzeliska. Należy ona do Niszczyciela, a pieczę nad nią sprawuję demon Straga, który jest ostatnim z Wybrańców. Jest to również dom trzech Strażników Wieży, Bossów, którzy sprawdzą twoje umiejętności posługiwania się Władcą Pustki  i więzienie Anioła Śmierci Azraela. Wojna uważał ją jako swój ostateczny cel podróży, zanim uzyskał informacje od Azraela o tym, co się dzieje naprawdę. Zakorzeniony nad ziejącą raną wydrążoną głęboko w ziemi, Czarny Tron jest zarówno twierdzą sił piekielnych, jak i symbolem zwycięstwa Mrocznego. Wznosząc się wysoko nad Zniszczonym Miastem, ciosana z obsydianu niekończąca się iglica rozświetla się czasem bezbożnym płomieniem. Ten straszliwy, majestatyczny monument odzwierciedla zaledwie ułamek mocy Niszczyciela.

Ci, którzy nie chcą pokłonić się przed tą potęgą, zostają  złamani. Nawet najpotężniejsi doskonale o tym wiedzą.

Czarna Wieża czerpała swą moc bezpośrednio ze Studni Dusz, z której pozwalał korzystać Azrael. Wieża rozpadła się jednak w momencie śmierci zjednoczonego z nią Wybrańca – Stragi, którego Wojna pokonał z pomocą Azraela. Mimo zniszczenia Czarnego Tronu i odłączenia go od źródła, jego ogromne elementy wciąż lewitowały w powietrzu, tworząc scenerię dla ostatecznej potyczki między resztkami sił Nieba, Piekła oraz wmieszanego w ten spór Czerwonego Jeźdźca Apokalipsy.

Źródła[]

The Art of Darksiders, ISBN: 978-1-77294-095-4

Advertisement