Darksiders Wiki
Advertisement
Darksiders - Azrael

Charakterystyka[]

Azrael jest „Aniołem Śmierci”. Kiedy Wojna po raz pierwszy spotyka Azraela, jest on uwięziony w Czarnym Tronie. Jest narratorem, który opowiada początek historii Darksiders.

Darksiders[]

Przed Apokalipsą, Azrael niechętnie spiskował z Abaddonem, aby zniszczyć sześć z Siedmiu Pieczęci i wyciągnąć watażków Piekła do wyprzedzającego ataku Pogromców Piekieł. Używając Ostrza Armagedonu wykonanego przez Ulthane'a, zniszczył sześć z Siedmiu Pieczęci, aby wprawić plan w ruch.

Po swojej rzekomej śmierci, Abbadon przybył do Azraela i poprosił go, aby ten zabrał go do Drzewa Poznania. Desperacko wierząc, że jego przyjaciel żyje i wszystko jest w porządku, Azrael przyprowadził go do Wyroczni. Po otrzymaniu daru, Abbadon powrócił na Ziemię jako Niszczyciel. W końcu rozkazał Stradze, swemu Wybrańcowi, uwięzić Anioła Śmierci w Czarnym Tronie, przejmując tym samym kontrolę nad Studnią Dusz.

Sto lat później Azrael został uwolniony przez Czerwonego Jeźdźca Apokalipsy, kiedy ten przemierzał Ziemię w poszukiwaniu zdrajców Rady. W zamian za pomoc, ale także z powodu wyrzutów sumienia, Anioł pomagał Wojnie pokonać Niszczyciela, służąc mu radą oraz wsparciem.

Źródła[]

The Art of Darksiders, ISBN: 978-1-77294-095-4

Advertisement